Ja putujem

Iskoristite prednosti registriranih članova!
Upišite svoje podatke za logiranje
Ja putujem

Free forum for free travel

Mjesec Božića i Nove Godine....mjesec radosti i veselja....uživajte....


  • Započni novu temu
  • Odgovori na temu

Suzuki bandit 1200 A

Share

Dragec07
Admin
Admin

Registration date : 02.02.2008

Suzuki bandit 1200 A

Postaj by Dragec07 on 11/6/2010, 08:47

Moji frendovi iz Zadra (od jučer su u tuzi, poznati Cibona sindrom) rekli bi:

S brodom si uvijek sretan: kad ga kupiš i kad ga uspiješ prodati.


I još:

Ako se želiš voziti, ne kupuj polovni brod, cijelu sezonu češ ga popravljati, a na jesen će biti ko novi.


Nije da sad nešto rogoborim protiv Banditosa, ali ovo su neka nova iskustva koja s Yamahom nisam imao....

Nakon povratka iz Zadra, zaključio sam da me strašno smeta nepreciznost i netočnost pokazivača goriva. Takvih problema nije bilo na Dragstarici, ona to jednostavno nije ni imala.

Kako se do mjerača goriva dolazi jednostavno skidanjem rezervoara (2 minute, 2 vijka) morao sam to odmah napraviti.
Uobičajen problem sa kontakt perima bio je riješen u slijedećih 2 minute.
10 minuta - mali pogled u utrobu motora.

Jao, jao....

Elektrika - vidi se da je tu brdo žica, tvornički posloženih u neke nadomjestke bužira, ali kvaliteta ??? 2006-ta nije tako davno bila.. Konektori u jeftinoj plastici, bez posebne zaštite bužirima (npr. protiv prašine i vlage kojoj je ovaj dio motora normalno izložen). Strukturirano - vrlo slabo, pa djeluje kao neorganizirana hrpa vodova.

Crijeva od goriva i zraka - guma krajnje nekvalitetna, neke cjevčice su se već stvrdnule i pokazuje znakove raspucavanja, plastični oplet crijeva tendenciju raspetljavanja, opći dojam - loš..

Znam da u visokoserijskoj proizvodnji nema mjesta kvaliteti, no ovo je ispod očekivanja. Usporedba sa Yamahom ovdje stvarno nije moguća ni primjerena.

Bez previše diranja (malo sam ipak morao poprčkati po svemu tome), sklopio sam motor i na pumpu provjeriti kako mjerač sada radi.

Mjerač radi kao suza (to dolazi od suzukija).

Nastavak voženje i ......

Kod prvog usporenja osjetio sam da suzi više nisu potrebna sva 4 cilindra, kao da su neki odustali od rada pri manjim okretajima. Podrhtavanje, slabo primanje gasa na niskim okretajima, ovu suzu nekaj muči, očigledno.

Ponavljam cijeli postupak u garaži - rastavljanje, prčkanje po žicama i crijevcima, sklapanje.

Malo lošije nego prije. Podrhtavanje i čudan rad sad se osjeća i do 5 tisuća okretaja.

Pospremio sam makinu (tj. suzu, sad znam zašto je tako zovu) u garažu, spremna je za detaljniji pregled.

Vjerujem da nije ništa preozbiljno, ali baš takve sitnice su ono što me smeta i što ne volim.

Sjećam se kad sam ugrađivao xenon u Yamahu, rastavio sam pola motora i raspojio pola struje, a kad je sve bilo gotovo makina je radila potpuno isto kao i kad sam je prvi put upalio prilikom kupnje.....


Eto, to su moja, samo moja prva iskustva s kojima se do sada nisam imao prilike susretati, ali sve mi se čini ....


_________________
[You must be registered and logged in to see this link.]
[You must be registered and logged in to see this link.]
[You must be registered and logged in to see this link.]
[You must be registered and logged in to see this link.]

_medion_
Pjesak
Pjesak

Registration date : 23.05.2010

Re: Suzuki bandit 1200 A

Postaj by _medion_ on 11/6/2010, 11:56

svaka cast dragec.lijepo sroceno.
da, to nisu neki veliki problemi (mozda) al te neke sitnice totalno kvare ukupan dojam.
sve bu bilo dobro kad ga pravi mestar propusti kroz sake [You must be registered and logged in to see this image.]

sju_rod
Admin
Admin

Registration date : 03.02.2008

Re: Suzuki bandit 1200 A

Postaj by sju_rod on 11/6/2010, 18:31

da,slažam se sa medionom,ne vjerujem da postoje neki krupniji problemi,možda se ipak radi o tome,kakav je bil prijašnji vlasnik (a vidlo se da nije baš bil zainteresiran za održavanje) i kolko je dugo stajal da se ne vozi,vjerovatno mu je to naj gore kad stoji,za razliku od tebe koji voliš da je sve u redu i da niš ne šteka.Kaj se tiče yamahe,ona je ipak bila nova iz dučana i to je velka razlika,na koncu sječam se svog bandita kojeg sam kupil novoga kak je izgledal naspram onog prije i ovog sad,novo je ipak novo,bit če sve u redu,ne žalosti se,to su samo sitnice,vidjet češ.......... [You must be registered and logged in to see this image.]

Dragec07
Admin
Admin

Registration date : 02.02.2008

Re: Suzuki bandit 1200 A

Postaj by Dragec07 on 13/6/2010, 11:13

Petak večer rezervirao sam za detaljnije pregled motora. Naravno, ograničeni, koliko to opskrbljenost moje garaže alatom dozvoljava.

Krenuo sam starim prokušanim principom: gorivo, zrak, struja.

Prvo provjera filtera na vakumskoj pumpi za gorivo: zadovoljavajuće, taloga na dnu rezervoara nema, filter je čist i protočan. Samo ga vaćam skupa s pumpom nazad na rezervoar.

Još jedna provjera ispravnosti svih crijeva, djeluju OK, nema vidljivih napuknuća niti tragova curenja goriva, pa ne nastavljam dalje u tom smjeru.

Iako nisam ništa zanimljivo nisam otkrio, pravim probni krug po podzemnoj garaži. Nepravilan rad motora nije se promijenio. Ler gas normalan, podrhtavanja počinje dodavanjem gasa sve do 4-5 tisuća okretaja.


Slijedi zrak. Prvo poslušam Borisov savjet i provjerim sajlu čoka i bužir. Tu je sve OK. Vrijeme je za filter zraka. Jest da je nedostupan i dosta ga je teško izvući, ali to nije ništa u usporedbi sa vraćanjem nazad. No to pripisujem neiskustvu i neznanju, pa se mučim dok ne uspijem sve to složiti nazad. Stanje zračnog filtera je upravo očekivano, katastrofa. Neodržavan nije prava riječ, jer u pravilu to nije dio koji se održava: to se jednostavno samo mijenja. Naravno, ukoliko imaš novi. Samo za provjeru upalio sam motor bez filtera. Svejednako loše radi. Malo me iznenadilo neko pucanje iz usisne grane, to u principu nije dobar znak jer mi je odmah slutilo na moguće probleme sa ventilima.

Naravno, kako ja uvijek mislim da je čaša do pola puna, a ne prazna, odagnao sam crne misli i nastavio, sad već sa zanimanjem, dalje.


Struja. Tu sam u stvari najtanji. Samo vizualna provjera kablovinja do bobine, bobine, kablovinja do svječica. Sve djeluje OK.

Na red su došle i svjećice. Obzirom na nepravilan rad motora tu sam i očekivao da će biti u lošijem stanju. Bez obzira što su nove. Ali zanimljivo, na dva desna cilindra svjećice su tamne i prekrivene čađom, lijeve su sasvim OK. Sad sam shvatio i poantu imati 4 cilindra, kad ih pola nedostaje još uvijek se voziš. E moji gucijevci, viragovci i dragstaraši, vaši bi motori u ovom slučaju već bili na šlepu.....

Vratio sam stare svjećice koje mi je precizni Boris dao za rezervu, pažljivo označivši na kutiji: Denso.

Slijedi opet proba.

Nemreš bilivit, sva su se četiri cilindra probudila, suza opet radi kao suza.

Odmah kacigu na glavu, jaknu na leđa i oprezni krug oko kvarta. To je ona stara pouzdana suza.
Zanesem, u hipu sam napravio 70, 80 gradskih kilometara. Ha, ha, nema gradskog kvarta u kojem nisam bio.

Vozim se tako i razmišljam što sam to ja popravio na motoru. U stvari ništa. I zašto bi to motor sad trebao raditi bolje. Logičnog odgovora nema. Pa vozim dalje.

Kako je popravljeni pokazivač goriva počeo malo treperiti ukazujući da je vrijeme za dotakanje goriva, još krug po obilaznici pa prema nekoj INI (to je zbog dionica).

Na obilaznici, naravno, okretaji moraju do 10 tisuća. Nije važno u kojoj si brzini.

Ali jao, s prvim oduzimanjem gasa opet ista priča. Nepravilan rad na nižim okretajima, sve OK na leru.

Razočaran, opet nazad u garažu.

Ali nije sve tako loše, napravio sam lijepu vožnjicu.


_________________
[You must be registered and logged in to see this link.]
[You must be registered and logged in to see this link.]
[You must be registered and logged in to see this link.]
[You must be registered and logged in to see this link.]

Darko
Roler
Roler

Registration date : 02.02.2008

Re: Suzuki bandit 1200 A

Postaj by Darko on 13/6/2010, 13:08

E moji gucijevci, viragovci i dragstaraši, vaši bi motori u ovom slučaju
već bili na šlepu.....


ha ha ha ha ha....ova ti je dobra
ali....jednu stvar koju bi ja sigurno napravio je:otišao bi s motorom u ovlašteni servis,opisao kvar i pitao kada će biti gotovo.

_medion_
Pjesak
Pjesak

Registration date : 23.05.2010

Re: Suzuki bandit 1200 A

Postaj by _medion_ on 13/6/2010, 13:14

ne ne ne...ocito dragec jos nije izgubio sve zivce tako da bi savjetovao da bude uporan...
ponovi postupak i budi jos pažljiviji [You must be registered and logged in to see this image.]

Dragec07
Admin
Admin

Registration date : 02.02.2008

Re: Suzuki bandit 1200 A

Postaj by Dragec07 on 13/6/2010, 13:54

E Darkova je primjedba sasvim na mjestu, pa će to tako i biti, jednom.
No, ima tu jedan problem, a to je moja nestrpljivost i znatiželja.

I tako sam i danas, nakon prvih pola sata totalno nezanimljive utakmice između Slovenije i Alžira Sleep , otišao u garažu.

Kako sam siguran da svojim dosadašnjim sunny "radom" sunny po motoru nisam ništa ni popravio ni pokvario cherry , pokušao sam još jednom zbrojiti sve simptome i rezultate.

Jedino što je uvijek bilo isto kad je suza nepravilno radila je gotovo prazan rezervoar. Naravno, prazan rezervoar je lako skidati i stavljati nazad. Pa sam upalio makinu, i uz sva ona podrhtavanja, odvezao se ravno na prvu Ininu pumpu. drunken

I gle čuda.... bounce Prepun rezervoar u trenu je riješio problem. Napravio sam još 20-tak km za provjeru, uz različite režime vožnje, suza šljaka ko curica. Smile


Znam da me čekaju još dvije, tri stvari koje moram srediti tijekom radnog tjedna (Suzuki servis inače radi jednako kao i ja, pa su šanse da se sretnemo slijedeći tjedan nikakve!), a mogu ih napraviti sam.
Novi filtar zraka - auto Krešo, What a Face
Filter goriva - Dragec, detaljno čišćenje. Sad
I odgovarajući normalni utezi na volanu: auto Krešo. What a Face

Sve mi se čini da će to biti dovoljno do slijedećeg normalnog servisa na 24 tisuće kilometara u ipak provjerenoj radionici kod Borisa.

Čujemo se u nekoj drugoj temi, sve mi se čini da se ova iscrpila.... cheers cheers


_________________
[You must be registered and logged in to see this link.]
[You must be registered and logged in to see this link.]
[You must be registered and logged in to see this link.]
[You must be registered and logged in to see this link.]

sju_rod
Admin
Admin

Registration date : 03.02.2008

Re: Suzuki bandit 1200 A

Postaj by sju_rod on 13/6/2010, 19:39

e stari moj to sam ja doživio na novom banditu da kadje benzin na nuli on krepava bez diranja kad natočiš on ide normalno,ma važno je da si ti otkril o čemu se radi( a to u stvarnosti nije niš) i sve bu opet ok na žalost nekima na forumu kaj su ga hteli pokopati,a ne,ne, nebi išlo,Gec se bude još dugo dugo vozil i to sigurno i dobro........ [You must be registered and logged in to see this image.] [You must be registered and logged in to see this image.] [You must be registered and logged in to see this image.] [You must be registered and logged in to see this image.]

Sponsored content

Re: Suzuki bandit 1200 A

Postaj by Sponsored content Today at 17:55

  • Započni novu temu
  • Odgovori na temu

Similar topics

-

Sada je: 6/12/2016, 17:55.