Ja putujem

Iskoristite prednosti registriranih članova!
Upišite svoje podatke za logiranje
Ja putujem

Free forum for free travel

Mjesec Božića i Nove Godine....mjesec radosti i veselja....uživajte....


  • Započni novu temu
  • Odgovori na temu

MOTO GUZZI vs BMW

Share

mg750ie
Biker
Biker

Registration date : 17.05.2009

MOTO GUZZI vs BMW

Postaj by mg750ie on 15/11/2009, 19:37

Ova tema je prvenstveno otvorena kako bi ljubitelji dobrih i lijepih motora došla do informacija koja bi ih podučila i možda i promjenila pogled na svjet motora.
Jučer u druženju s dragim ljudima dotakli smo se teme BMW nedosanjani san, (možda jednog dana, who knows...)
Sigurno da je direktna konkurencija lijepom i dobrom motoru BMW R1200RT konkurencija jedan od najljepših motora na svijetu, Moto Guzzi Norge 1200,


Nije jeftin ali je svemirski brod i ima sve kaj SJU_ROD treba. Švabe su to kupili za svoju POLIZEI u Berlinu, doduše model 850, ali on je isti ko i 1200. Cijena je od 120000 - 137000kn (postoje tri modela GT, GTL i Touring),
Evo malo i o BMW-u.
Cijena BMW R 1200 RT je 143000kn


Nije da nije lijep, ali je MG ljepši.
A sad je i 15% jeftiniji.
Performanse su tu vožnja u dvoje je užitak, (na obadva), ljepše je, jasno na MG

sju_rod
Admin
Admin

Registration date : 03.02.2008

Re: MOTO GUZZI vs BMW

Postaj by sju_rod on 15/11/2009, 20:43

kak bi Boris rekel ukusi su različiti ali tu se slažem s tobom MG je u ovoj klasi ljepši,samo što si mrvicu stavil uteg na crveni jer je to novi model dok je BMW stari,a novi bembač je 1300 ccm i mrvicu lepše zglada nego stari ali svejedno je MG ljepši,priznajem eh kad bi se moglo do toga......

Borris
Moped
Moped

Registration date : 13.05.2009

Re: MOTO GUZZI vs BMW

Postaj by Borris on 15/11/2009, 21:06

E dečki moji da imam te novce nebi ni pogledal ni jednog od ova dva.....Gledal bi samo Kawasakija GTR 1400 i to pod MOJOM guzicom....A inače moram priupitat MGa750 kaj je on vozil bemburu i MG kad veli da je ljepše se vozit na MGu.? Jer jedno ljepota koja ovisi o ukusu a drugo kak se koji motor ponaša i kak je udoban...NPR možda su i BMW i MG bolji za vozit od Kawe al ja to neznam jel nisam (na žalost) vozil nijednog....

sju_rod
Admin
Admin

Registration date : 03.02.2008

Re: MOTO GUZZI vs BMW

Postaj by sju_rod on 15/11/2009, 21:17

priznajem i kawa se tu može uguziti ahh dečki dosta sline mi cure po tastaturi,bu nekaj pregorelo.....

Dragec07
Admin
Admin

Registration date : 02.02.2008

Re: MOTO GUZZI vs BMW

Postaj by Dragec07 on 15/11/2009, 21:29

Stvarno mislim da se količina novaca koju treba izdvojiti za takav motor može iskoristiti i pametnije.
A osim vanjskog izgleda (koji je i meni na strani MG-a) strašno bi me zanimao i zvuk. Ovo što čujem iz novih MG-ovih motora nikako mi se ne sviđa.
Nisam vozio ni bemburu ni guzija, no ne sumnjam da su oba vrhunskih voznih svojstava, to ne treba ni sumnjati za ovakve dvije firme.
A i policiji je tu za vjerovat....ne kupuju oni kaj god. One njihove Japanske presretače još nismo vidjeli na našim cestama, skršili ih valjda još u fazi probnih vožnji i treniranja......


_________________
GTR 1400
Spritmonitor.de
VW GTI
Spritmonitor.de

Borris
Moped
Moped

Registration date : 13.05.2009

Re: MOTO GUZZI vs BMW

Postaj by Borris on 15/11/2009, 21:37

Za dobar zvuk je bolje 4 cilindra nego 2......Znači Kawa......A bogme bi stvarno trebal imat puuuunoooo nofci da odvojim tolki iznos za bilo kojeg od njih....

mg750ie
Biker
Biker

Registration date : 17.05.2009

Re: MOTO GUZZI vs BMW

Postaj by mg750ie on 16/11/2009, 06:09

dečki stvarno nemate mašte, a Gec ima i nadrealistički stav, jasno da se ne pita niko o lovi, ali ljepota i vozne osobine su važne. O kvaliteti MG-a sigurno govori da taj bike ima i murija u Njemačkoj, osim drugih kao što su Italija, Albanija, Libija, Jug Francuske, Portugal, Španjolska i Alžir, neznam za druge.

lavica
Moped
Moped

Registration date : 07.02.2008

Re: MOTO GUZZI vs BMW

Postaj by lavica on 16/11/2009, 10:18

ionak se niš ne razmem u te razne performanse motora, samo reći da je meni drago sve kaj ima dva kotača.

Borris
Moped
Moped

Registration date : 13.05.2009

Re: MOTO GUZZI vs BMW

Postaj by Borris on 16/11/2009, 11:18

Ak tak pojednostavnimo gledište i meni je drago sve žemsko kaj ima dve noge bez obzira na performanse......( osim ak ne spadaju u oldtajmere)

Dragec07
Admin
Admin

Registration date : 02.02.2008

Re: MOTO GUZZI vs BMW

Postaj by Dragec07 on 16/11/2009, 12:26

Čuvaj srce i drži se oldtimera za svoje dobro.....


_________________
GTR 1400
Spritmonitor.de
VW GTI
Spritmonitor.de

mg750ie
Biker
Biker

Registration date : 17.05.2009

Re: MOTO GUZZI vs BMW

Postaj by mg750ie on 16/11/2009, 13:44

Bravo Gec, primjedba kao i uvjek je na mjestu, a i oni koji su na dva kotača znaju biti ipak vredniji od mlađahnih.
Svejedno da me interesira takav typ motocycla, kupoio bih MG, malo je glupo kad si u njemačkoj svi se furaju na BMW-u, treba se personalizirati,

sju_rod
Admin
Admin

Registration date : 03.02.2008

Re: MOTO GUZZI vs BMW

Postaj by sju_rod on 16/11/2009, 16:50

sory MG jučer sam ti rekel da si stavil krivog BMW-a tj sliku naspram tipa,ne,ne ti si u pravu to je 1200RT a ja sam mislil da si htel stavit novu benđolu koja je sad 1300 ali GT,tak da je moja greška,ti si stavil dobru sliku i tip a ja sam pomislil na novog 1300 koji je prošle godine bil 1200 i to GT,moja greška..vidiš da sam pun pepela.......

mg750ie
Biker
Biker

Registration date : 17.05.2009

Re: MOTO GUZZI vs BMW

Postaj by mg750ie on 16/11/2009, 18:04

Ma Ruda kaj se posipavaš, sve je plus, u tvom postu piše da sam metnul staru bembaču, a tu si u pravu, jer nova je ta koju si rekel. Mi smo pripovedali o 1200. Samo je moja opservacija da je Norge baš lepi motor i nije baš konfekcija ko BMW, kojeg u Austrija-Njemačka ima na svakom koraku.
Sutra dojdem na plac oko 17 i nekaj, se vidimo.

mg750ie
Biker
Biker

Registration date : 17.05.2009

Re: MOTO GUZZI vs BMW

Postaj by mg750ie on 18/11/2009, 21:08

Compression ratio12.0 : 113.0 : 1
Mixture control / engine managementElectronic intake pipe injection / BMS-K+ digital engine management with overrun fuel cut-off, twin spark ignitionElectronic intake pipe injection / digital engine management including knock sensor (BMS-K+)
Emission controlClosed-loop 3-way catalytic converter, emission standard EU-3Closed-loop 3-way catalytic converter, emission standard EU-3
Performance / fuel consumption
Maximum speedover 200 km/hOver 200 km/h
Fuel consumption per 100 km at constant 90 km/h4.1 l5.0 l
Fuel consumption per 100 km at constant 120 km/h5.2 l5.9 l
Fuel typeUnleaded super and premium, octane number 95-98 (RON)
(knock sensor; rated output at 98 RON)
Unleaded super and premium, octane number 95-98 (RON) (knock sensor; rated output at 98 RON)
Electrical system
Alternatorthree-phase alternator 720 Wthree-phase alternator 945 W
Battery12 V / 19 Ah, maintenance-free12 V / 19 Ah, maintenance-free
Power transmission
ClutchSingle dry plate clutch, hydraulically operatedMultiple-disc clutch in oil bath, hydraulically operated
GearboxConstant mesh 6-speed gearbox with helical gear teethConstant mesh 6-speed gearbox
DriveShaft driveShaft drive
Chassis / brakes
FrameTwo-section frame consisting of front and rear sections, load-bearing engine-gearbox unitBridge-type frame, cast aluminium, load-bearing engine
Front wheel location / suspensionBMW Motorrad Telelever; stanchion diameter 35 mm, central spring strutBMW Motorrad Duolever; central spring strut
Rear wheel location / suspensionCast aluminium single-sided swing arm with BMW Motorrad Paralever; WAD strut (travel-related damping), spring pre-load hydraulically adjustable (continuously variable) at handwheel, rebound damping adjustableCast aluminium single-sided swing arm with BMW Motorrad Paralever; central spring strut with lever system, spring pre-load hydraulically adjustable (continuously variable) at handwheel, rebound damping adjustable
Suspension travel front / rear120 mm / 135 mm115 mm / 135 mm
Wheelbase1,485 mm1,572 mm
Castor116 mm112 mm
Steering head angle63.8°60.6°
WheelsCast aluminium wheelsCast aluminium wheels
Rim, front3.50 x 17"3.50 x 17"
Rim, rear5.50 x 17"5.50 x 17"
Tyres, front120/70 ZR 17120/70 ZR 17
Tyres, rear180/55 ZR 17180/55 ZR 17
Brake, frontDual disc brake, floating brake discs, diameter 320 mm, four-piston fixed calipersDual disc brake, floating brake discs, diameter 320 mm, 4-piston fixed calipers
Brake, rearSingle disc brake, diameter 265 mm, double-piston floating caliperSingle disc brake, diameter 294 mm, double-piston floating caliper
ABSBMW Motorrad Integral ABS (part-integral)BMW Motorrad Integral ABS (part-integral)
Dimensions / weights
Length2,230 mm2,318 mm
Width (incl. mirrors)905 mm (incl. panniers: 980 mm)965 mm (incl. panniers: 990 mm)
Height (excl. mirrors)1,430 mm1,438 mm
Seat height, unladen weight820 / 840 mm (low seat: 780 / 800 mm, extra low seat (one-piece): 765 mm, lowered suspension: 750 mm, comfort seat: 785 mm)820 / 840mm (low seat: 800 / 820mm)
Inner leg curve, unladen weight1,880 / 1,920 mm (low seat: 1,800 / 1,840 mm, extra low seat (one-piece): 1,780 mm, lowered suspension: 1,750 mm, comfort seat: 1,820 mm)1,800 / 1,840 mm (low seat: 1,760 / 1,800 mm)
Unladen weight, road ready, fully fuelled259 kg288 kg
Dry weight229 kg255 kg
Permitted total weight495 kg520 kg
Payload (with standard equipment)236 kg232 kg
Usable tank volume25 l24 l
Reserveapprox. 4.0 lapprox. 4.0 l










A sad car
NORGE 1200


Motor:
Dvocilindrični V°90 poprečno postavljen, četverotaktni, zračno hlađeni agregat
Zapremina/Snaga/Okr. moment
1151 cm3 / 95 KS / 100 Nm
Dimenzije (D/Š/Visina sjedala):
2195/870/800 mm
Dimenzije kotača (prednji / stražnji) :
120/70 ZR17 i 180/55 ZR17
Napajanje:
Elektonsko ubrizgavanje goriva sa multipointom
Tip okvira / Ukupna težina :
Čelično cijevni / 246 kg
Pokretanje:
Električno
Kočnica (prednja / stražnja):
2 x Brembo disk 320 mm / Brembo disk 282 mm
Mijenjanje brzina:
Mjenjačka kutija sa 6 brzina
Ovjes prednji:
Hidraulična vilica 45 mm s podešavanjem napregnutosti opruge
Ovjes stražnji:
Carc kardan sa hidrauličnim amortizerom s regulacijom povrata i napregnutosti opruge
Podmazivanje:
Dvostruka visokotlačna uljna pumpa, suhi karter
Zapremina rezervoara goriva/rezerva:
23 lit. / 4 lit.
Gorivo:
Eurosuper 95, Eurosuper 100 l

Sponsored content

Re: MOTO GUZZI vs BMW

Postaj by Sponsored content Today at 09:48

  • Započni novu temu
  • Odgovori na temu

Sada je: 8/12/2016, 09:48.